اتو آلات www.otoalat.ir
اتو آلات www.otoalat.ir

اتو آلات www.otoalat.ir

دی وی دی پژو پارس

دی وی دی پژو پارس

مانیتور فابریک اتومبیل پژو پارس دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث

 این مانیتور فابریک یکی از جدید ترین محصولات کمپانی کاسکا میباشد که از لحاظ سخت افزاری یکی از قدرتمند ترین کار دی وی دی های موجود در جهان است.
برخی از نکات کلیدی ساختار دستگاه:

*مانیتور 7 اینچ لمسی از نوع TFT مات که با دو بک لایت LED شفافیت پیدا میکند، این صفحه نمایش به دلیل مجهز بودن به دو بک لایت میتواند حتی در تابش مستقیم آفتاب نیز تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد.

*پردازنده A9 دو هسته ای و حافظه رم 256 مگابایتی با سرعت بالا.

*چشم الکترونیک (اپتیک) هیتاچی ژاپن که طول عمر بسیار بالایی دارد و قادر است حتی دیسک های مخدوش را نیز اجرا کند.

*نسخه ی اصل ویندوز CE ورژن 6 که لایسنس و سریال آن بر روی دستگاه الصاق شده.

این دی وی دی فابریک تمامی امکاناتی که از یک پخش تصویری فابریک به انتظار میرود را برای صاحبان فراهم می آورد.

دی وی دی ، سی دی ، یو اس بی ، بلوتوث ، رادیو ، جی پی اس و نویگیشن از کارایی های اصلی این مانیتور فابریک به حساب می آیند که البته با مجهز بودن به این کار دی وی دی میتوانید از آپشن  هایی دیگری را نیز به خودروی خود اضافه کنید. مانند:

گیرنده دیجیتال تلوزیون (DVB-t)

دوربین عقب و جلو
مانیتور ثانویه (پشت سری یا سقفی)

دوربین مدار بسته (DVR)

سیستم کنترل وضعیت لاستیک (TPMS)

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT

دی وی دی سوزوکی گرند ویتارا

دی وی دی سوزوکی گرند ویتارا

مانیتور فابریک اتومبیل سوزوکی گرند ویتارا دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث
دی وی دی فابریک های کاسکا همیشه به کیفیت و طول عمر بالا معروف بوده اند. مانیتور فابریک اتومبیل سوزوکی گرند ویتارا که از قدیم توسط خود ایران خودرو روی تیپ فول سوزوکی ویتارا نصب می گردید حال دستخوش تغییراتی شده است و با برد پیکسل پلاس قابل ارائه می باشد. این مانیتور بر پایه جدیدترین و قدرتمندترین پلت فرم کمپانی کاسکا ساخته شده از ویژگی های اصلی این پلت فرم می توان به پردازنده A9 دو هسته ای، حافظه رم 256 مگابایتی، ویندوز اورجینال و دو بک لایت LED اشاره کرد. گروه نرم افزاری کمپانی کاسکا برای ساخت و طراحی رابط کاربری (GUI) جدید این پلت فرم سنگ تمام گذاشته اند، از دستخوش پردازشگر قدرتمند و حافظه رم بیشتر رابط کاربری بسیار سریع، روان و ساده شده است. کارایی های اصلی این پخش تصویری Navi / BT / USB / DVD / Radio می باشند. که البته بعد از نصب یک مانیتور شما امکان نصب آپشن هایی مانند دوربین عقب، مانیتور ثانویه، رادار عقب و یا DVR را نیز دارید.

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT

دی وی دی فابریک کیا اسپورتیج 2011-2015

دی وی دی فابریک کیا اسپورتیج 2011-2015

 مانیتور فابریک اتومبیل کیا اسپورتیج 2011-2015 دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث
کمپانی کاسکا برای ساخت مانیتور فابریک کیا اسپورتیج سنگ تمام گذاشته و تمام امکانات مورد نیاز را در دل این کار دی وی دی جای داده است. این نویگیشن فابریک بر اساس جدید ترین پلت فرم کاسکا ساخته شده. حافظه ی رم بیشتر ، پردازنده ای9 دو هسته ای و رابط کاربری جدید و کامل از ویژگی های بارز این محصول بشمار میروند. این پخش تصویری فابریک قادر است تا بدون نیاز به کوچکترین دستکاری در سیستم برقی و سوکت های ماشین تمامی آپشن های فابریک اتومبیل را راه اندازی کند، آپشن هایی نظیر کلید های روی فرمان، یو اس بی، و حتی پورت آ یو ایکس فابریک ماشین. این نویگیشن فابریک دارای یک مانیتور 8 اینچی لمسی است. این مانیتور دارای دو بک لایت از نوع ال ای دی جهت شفافیت بیشتر و هچنین وضوح در هنگام تابش مستقیم نور خورشید میباشد. یکی از بارزترین تفاوت های این پخش تصویری با سایر رقبا قدرت و کیفیت صداییست که بعد از تعویض تفاوت آن کاملا واضح حس میشود. از کارایی های اصلی میتوان دی وی دی / یو اس بی / بلوتوث / نویگیشن را نام برد

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT
 

دی وی دی هیوندای سوناتا وای اف پیکسل پلاس 8 اینچ

دی وی دی هیوندای سوناتا وای اف پیکسل پلاس 8 اینچ

مانیتور فابریک اتومبیل هیوندای سوناتا وای اف دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث

دی وی دی فابریک ساخت کمپانی قدرتمند کاسکا. این مانیتور به صورت اسپلیت بوده و دک و مانیتور جدا از هم می باشند. کارایی های اصلی این پخش تصویری Navi/BT/USD/DVD می باشد که البته نصب آپشن هایی مانند دوربین، TV و مانیتور ثانویه را نیز دارد. از نظر طراحی ظاهری، این محصول کاملاً با داشبور اتومبیل تطابق دارد و جلوه زیبایی به داخل اتومیبل می¬دهد. این نویگیشن فابریک تمام فانکش های فابریک اتومبیل را بدون نیاز به کوچکترین تغییر و دستکاری در سیستم برق ماشین راه اندازی می کند. فانکشن هایی مانند کلیدهای روی فرمان و USB فابریک. این پخش قابل نصب بر روی هر دو مدل آمپ دار و بدون آمپ سوناتا YF می باشد. این پخش تصویری به یک مانیتور رزولوشن بالای لمسی 7 اینچی از نوع TFT مات مجهز می باشد که با دو بک لایت LED وضوح پیدا می کند، این نمایشگر تصویر را با کیفیت مطلوبی ارائه می کند، حتی در تابش مستقیم نور خورشید. ویندوز اورجینال و خروجی صوتی 5.1 از دیگر خصوصیات این ضبط تصویری محسوب می شوند.

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT

دی وی دی رنو مگان پیکسل پلاس 7 اینچ

دی وی دی رنو مگان پیکسل پلاس 7 اینچ

مانیتور فابریک اتومبیل رنو مگان دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث
دی وی دی فابریک اتومبیل رنو مگان کاسکا، این مانیتور که قبلا توسط خود پارس خودرو روی تیپ فول این اتومبیل نصب میشد ، هم اکنون دستخوش تغییراتی شده و با جدید ترین و قدرتمند ترین پلت فرم کاسکا با برند پیکسل پلاس قابل ارائه میباشد. این مانیتور فابریک دو تکه میباشد، یعنی نمایشگر از دک جدا هستند. نمایشگر 7 اینچی بر روی داشبورد به جای ساعت منتقل میشود و دک دستگاه با رادیو پخش فابریکی اتومبیل تعویض میگردد، لازم به ذکر است که ساعت حذف نمیشود و توسط یک قاب جدید که در بسته بندی کار دی وی دی موجود است زیر دک نصب میشود. این مانیتور تمام آپشن های فابریک اتومبیل مانند کلید های روی فرمان را راه اندازی میکند. این کار دی وی دی امکاناتی مانند USB – DVD - SD – BT – GPS – Radio - iPod را دارد و البته امکان نصب آپشن هایی مانند دوربین عقب و جلو ، رادار عقب ، گیرنده دیجیتال تلوزیون و مانیتور پشت سری را نیز برای صاحبان دستگاه فراهم میکند برخی از نقاط قوت این دی وی دی فابریک : Dual Core Processor , 256Mb RAM , Orginal Windows License , 2* LED Back Light , 5.1 Audio pre out , …

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT